22 Ağustos 2010 Pazar

Cerrahi Sterilite İşlemi için İstek ve Rıza Formu - Onam Formu

Sponsorlu Bağlantılar:




Onam Formunu Word Formatında İndirmek İçin Buraya Tıklayınız





 


Doküman No

CERRAHİ STERİLİTE İŞLEMİ İÇİN İSTEK VE RIZA FORMU
Yayın Tarihi
01.01.2008
Revizyon Tarihi
-
Revizyon No
00
Sayfa No
1 / 1

KİMLİĞİ
 CERRAHİ STERİLİTE YAPILACAK KİŞİNİN 
EŞİNİN
TC Numarası


Adı


Soyadı


Baba adı


Doğum Yeri ve Tarihi


Nüfusa Kayıtlı olduğu yer (İl / İlçe / Köy)


Adresi




Aşağıda imzası bulunan ben, ………………………………… yolu ile kendi üzerimde sterilizasyon yaptırmak istiyorum. Bu karara, hiç kimsenin zorlaması olmaksızın serbest olarak vardım.

            Aşağıda yazılı hususları anlamış bulunuyorum.

1-      Kendim ya da eşim için geçici koruma yöntemleri mevcuttur.
2-      Bana yapılacak, cerrahi bir işlemdir ve ayrıntıları bana anlatıldı.
3-      Bu cerrahı işlemin yararları yanı sıra risklerinin de olduğu bana izah edildi.
4-      Yapılacak işlem başarılı olduğunda artık çocuğumun olmayacağını bilmekteyim.
5-      Yapılacak işlemin etkisi süreklidir.
6-      Bu işlem yapılmadan önce her an fikrimi değiştirip vazgeçebilirim, bu sebebe bağlı sağlık sisteminden yararlanmamda bir engelleme söz konusu olmayacaktır.


İsteyenin imzası                       Eşinin imzası                     Tarih



Bu belge benim sorumluluğunda hazırlandı.



Sorumlu hekimin imzası                                                  Tarih




Not: Okuryazar olanlar imza atacak, olmayanlar sol elin başparmağını basacaklardır.